Ş. ELALDI And Ç. SEMERCİ, "Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, pp.1004-1020, 2015
ELALDI, Ş. And SEMERCİ, Ç. 2015. Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3 , 1004-1020.
ELALDI, Ş., & SEMERCİ, Ç., (2015). Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, 1004-1020.
ELALDI, ŞENEL, And ÇETİN SEMERCİ. "Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, 1004-1020, 2015
ELALDI, ŞENEL And SEMERCİ, ÇETİN. "Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, pp.1004-1020, 2015
ELALDI, Ş. And SEMERCİ, Ç. (2015) . "Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, pp.1004-1020.
@article{article, author={ŞENEL ELALDI And author={ÇETİN SEMERCİ}, title={Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2015, pages={1004-1020} }