H. Artun Et Al. , "Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.219-248, 2021
Artun, H. Et Al. 2021. Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1 , 219-248.
Artun, H., Bakırcı, H., & Okur, M., (2021). Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 219-248.
Artun, Hüseyin, Hasan Bakırcı, And MURAT OKUR. "Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 219-248, 2021
Artun, Hüseyin Et Al. "Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.219-248, 2021
Artun, H. Bakırcı, H. And Okur, M. (2021) . "Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.219-248.
@article{article, author={Hüseyin Artun Et Al. }, title={Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi}, journal={YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={219-248} }