S. BEŞCANLAR And H. KOÇ, "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi," Journal of tourism research institute , vol.3, no.2, pp.137-157, 2022
BEŞCANLAR, S. And KOÇ, H. 2022. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi. Journal of tourism research institute , vol.3, no.2 , 137-157.
BEŞCANLAR, S., & KOÇ, H., (2022). Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi. Journal of tourism research institute , vol.3, no.2, 137-157.
BEŞCANLAR, SONER, And HAKAN KOÇ. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi," Journal of tourism research institute , vol.3, no.2, 137-157, 2022
BEŞCANLAR, SONER And KOÇ, HAKAN. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi." Journal of tourism research institute , vol.3, no.2, pp.137-157, 2022
BEŞCANLAR, S. And KOÇ, H. (2022) . "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi." Journal of tourism research institute , vol.3, no.2, pp.137-157.
@article{article, author={SONER BEŞCANLAR And author={HAKAN KOÇ}, title={Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi}, journal={Journal of tourism research institute}, year=2022, pages={137-157} }