C. Öniz, "SAĞLIK TURİZMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ," In Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi , Ankara: NOBEL Uluslararası Yayınevi, 2021, pp.291-313.
Öniz, C. SAĞLIK TURİZMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ. 2021. In Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi , NOBEL Uluslararası Yayınevi, Ankara, 291-313.
Öniz, C., (2021). SAĞLIK TURİZMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ. Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi (pp.291-313), Ankara: NOBEL Uluslararası Yayınevi.
Öniz, CANER. "SAĞLIK TURİZMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ." In Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi , 291-313. Ankara: NOBEL Uluslararası Yayınevi, 2021
Öniz, CANER. "SAĞLIK TURİZMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ." Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi , NOBEL Uluslararası Yayınevi, 2021, pp.291-313.
Öniz, C. (2021) "SAĞLIK TURİZMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ", Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi . Ankara: NOBEL Uluslararası Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={CANER ÖNİZ}, chaptertitle={SAĞLIK TURİZMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ}, booktitle={ Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi}, publisher={NOBEL Uluslararası Yayınevi}, city={Ankara},year={2021} }