m. mürütsoy And M. TOKSARI, "Pazarlama Teorisine İlişkin Tartışmalara ve Farklı Bakış Açılarına Yönelik Teorik Bir İnceleme," Turkish Journal of Marketing , vol.1, no.2, pp.131-144, 2017
mürütsoy, m. And TOKSARI, M. 2017. Pazarlama Teorisine İlişkin Tartışmalara ve Farklı Bakış Açılarına Yönelik Teorik Bir İnceleme. Turkish Journal of Marketing , vol.1, no.2 , 131-144.
mürütsoy, m., & TOKSARI, M., (2017). Pazarlama Teorisine İlişkin Tartışmalara ve Farklı Bakış Açılarına Yönelik Teorik Bir İnceleme. Turkish Journal of Marketing , vol.1, no.2, 131-144.
mürütsoy, mehmet, And MURAT TOKSARI. "Pazarlama Teorisine İlişkin Tartışmalara ve Farklı Bakış Açılarına Yönelik Teorik Bir İnceleme," Turkish Journal of Marketing , vol.1, no.2, 131-144, 2017
mürütsoy, mehmet And TOKSARI, MURAT. "Pazarlama Teorisine İlişkin Tartışmalara ve Farklı Bakış Açılarına Yönelik Teorik Bir İnceleme." Turkish Journal of Marketing , vol.1, no.2, pp.131-144, 2017
mürütsoy, m. And TOKSARI, M. (2017) . "Pazarlama Teorisine İlişkin Tartışmalara ve Farklı Bakış Açılarına Yönelik Teorik Bir İnceleme." Turkish Journal of Marketing , vol.1, no.2, pp.131-144.
@article{article, author={mehmet mürütsoy And author={MURAT TOKSARI}, title={Pazarlama Teorisine İlişkin Tartışmalara ve Farklı Bakış Açılarına Yönelik Teorik Bir İnceleme}, journal={Turkish Journal of Marketing}, year=2017, pages={131-144} }