İ. ŞEREF, "Etkinliklere Dayalı Ontolojik Metin Analizi Yönteminin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Şiir Çözümleme Başarılarına Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, pp.267-285, 2020
ŞEREF, İ. 2020. Etkinliklere Dayalı Ontolojik Metin Analizi Yönteminin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Şiir Çözümleme Başarılarına Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1 , 267-285.
ŞEREF, İ., (2020). Etkinliklere Dayalı Ontolojik Metin Analizi Yönteminin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Şiir Çözümleme Başarılarına Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, 267-285.
ŞEREF, İZZET. "Etkinliklere Dayalı Ontolojik Metin Analizi Yönteminin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Şiir Çözümleme Başarılarına Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, 267-285, 2020
ŞEREF, İZZET. "Etkinliklere Dayalı Ontolojik Metin Analizi Yönteminin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Şiir Çözümleme Başarılarına Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, pp.267-285, 2020
ŞEREF, İ. (2020) . "Etkinliklere Dayalı Ontolojik Metin Analizi Yönteminin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Şiir Çözümleme Başarılarına Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, pp.267-285.
@article{article, author={İZZET ŞEREF}, title={Etkinliklere Dayalı Ontolojik Metin Analizi Yönteminin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Şiir Çözümleme Başarılarına Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={267-285} }