N. ACAR, "YENİ MEDYA HABERCİLİĞİNİN EKONOMİK SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ," In YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ , Ankara: Eğitim Yayınevi, 2024, pp.172-183.
ACAR, N. YENİ MEDYA HABERCİLİĞİNİN EKONOMİK SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. 2024. In YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ , Eğitim Yayınevi, Ankara, 172-183.
ACAR, N., (2024). YENİ MEDYA HABERCİLİĞİNİN EKONOMİK SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ (pp.172-183), Ankara: Eğitim Yayınevi.
ACAR, NİHAL. "YENİ MEDYA HABERCİLİĞİNİN EKONOMİK SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ." In YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ , 172-183. Ankara: Eğitim Yayınevi, 2024
ACAR, NİHAL. "YENİ MEDYA HABERCİLİĞİNİN EKONOMİK SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ." YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ , Eğitim Yayınevi, 2024, pp.172-183.
ACAR, N. (2024) "YENİ MEDYA HABERCİLİĞİNİN EKONOMİK SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ", YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ . Ankara: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={NİHAL ACAR}, chaptertitle={YENİ MEDYA HABERCİLİĞİNİN EKONOMİK SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ}, booktitle={ YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Ankara},year={2024} }