M. TOKSARI And M. E. İNAL, "Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü," International Journal of Social Science , vol.6, no.1, pp.1423-1457, 2013
TOKSARI, M. And İNAL, M. E. 2013. Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü. International Journal of Social Science , vol.6, no.1 , 1423-1457.
TOKSARI, M., & İNAL, M. E., (2013). Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü. International Journal of Social Science , vol.6, no.1, 1423-1457.
TOKSARI, MURAT, And MEHMET EMİN İNAL. "Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü," International Journal of Social Science , vol.6, no.1, 1423-1457, 2013
TOKSARI, MURAT And İNAL, MEHMET E. . "Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü." International Journal of Social Science , vol.6, no.1, pp.1423-1457, 2013
TOKSARI, M. And İNAL, M. E. (2013) . "Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü." International Journal of Social Science , vol.6, no.1, pp.1423-1457.
@article{article, author={MURAT TOKSARI And author={MEHMET EMİN İNAL}, title={Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü}, journal={International Journal of Social Science}, year=2013, pages={1423-1457} }