İ. MORGİL Et Al. , "Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.1, pp.89-107, 2009
MORGİL, İ. Et Al. 2009. Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.1 , 89-107.
MORGİL, İ., GÜNGÖR SEYHAN, H., & SEÇKEN, N., (2009). Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.1, 89-107.
MORGİL, İNCİ, HATİCE GÜNGÖR SEYHAN, And NİLGÜN SEÇKEN. "Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.1, 89-107, 2009
MORGİL, İNCİ Et Al. "Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.1, pp.89-107, 2009
MORGİL, İ. GÜNGÖR SEYHAN, H. And SEÇKEN, N. (2009) . "Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.1, pp.89-107.
@article{article, author={İNCİ MORGİL Et Al. }, title={Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi}, journal={Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED)}, year=2009, pages={89-107} }