C. BAŞ And Ş. KARACA, "Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.110-122, 2021
BAŞ, C. And KARACA, Ş. 2021. Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2 , 110-122.
BAŞ, C., & KARACA, Ş., (2021). Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 110-122.
BAŞ, CANSEL, And ŞÜKRAN KARACA. "Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 110-122, 2021
BAŞ, CANSEL And KARACA, ŞÜKRAN. "Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.110-122, 2021
BAŞ, C. And KARACA, Ş. (2021) . "Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.110-122.
@article{article, author={CANSEL BAŞ And author={ŞÜKRAN KARACA}, title={Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={110-122} }