U. UĞUR Et Al. , "Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki Ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi," TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, pp.1071-1091, 2019
UĞUR, U. Et Al. 2019. Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki Ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi. TURKISH STUDIES , vol.14, no.3 , 1071-1091.
UĞUR, U., AYDIN, E., & UĞUR, S., (2019). Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki Ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi. TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, 1071-1091.
UĞUR, UĞUR, ERHAN AYDIN, And SEVTAP SARIOĞLU UĞUR. "Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki Ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi," TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, 1071-1091, 2019
UĞUR, UĞUR Et Al. "Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki Ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi." TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, pp.1071-1091, 2019
UĞUR, U. AYDIN, E. And UĞUR, S. (2019) . "Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki Ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi." TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, pp.1071-1091.
@article{article, author={UĞUR UĞUR Et Al. }, title={Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki Ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2019, pages={1071-1091} }