C. KOÇ And A. ARSLAN, "Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Yeterlik Okuma Stratejileri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki," VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, 2015
KOÇ, C. And ARSLAN, A. 2015. Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Yeterlik Okuma Stratejileri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Muğla, Turkey).
KOÇ, C., & ARSLAN, A., (2015). Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Yeterlik Okuma Stratejileri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki . VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey
KOÇ, CANAN, And AYSEL ARSLAN. "Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Yeterlik Okuma Stratejileri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki," VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 2015
KOÇ, CANAN And ARSLAN, AYSEL. "Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Yeterlik Okuma Stratejileri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki." VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, 2015
KOÇ, C. And ARSLAN, A. (2015) . "Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Yeterlik Okuma Stratejileri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki." VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={CANAN KOÇ And author={AYSEL ARSLAN}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Yeterlik Okuma Stratejileri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki}, congress name={VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2015}}