U. UĞUR, "Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.1178-1193, 2019
UĞUR, U. 2019. Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4 , 1178-1193.
UĞUR, U., (2019). Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 1178-1193.
UĞUR, UĞUR. "Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 1178-1193, 2019
UĞUR, UĞUR. "Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.1178-1193, 2019
UĞUR, U. (2019) . "Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.1178-1193.
@article{article, author={UĞUR UĞUR}, title={Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={1178-1193} }