G. POLAT And Ş. AYDIN, "Medikal Turistlerin Deneyimleme Kalite Algıları ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Güveni ve Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü," Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.1, pp.17-37, 2022
POLAT, G. And AYDIN, Ş. 2022. Medikal Turistlerin Deneyimleme Kalite Algıları ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Güveni ve Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü. Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.1 , 17-37.
POLAT, G., & AYDIN, Ş., (2022). Medikal Turistlerin Deneyimleme Kalite Algıları ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Güveni ve Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü. Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.1, 17-37.
POLAT, GÜLDEN, And ŞULE AYDIN. "Medikal Turistlerin Deneyimleme Kalite Algıları ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Güveni ve Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü," Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.1, 17-37, 2022
POLAT, GÜLDEN And AYDIN, ŞULE. "Medikal Turistlerin Deneyimleme Kalite Algıları ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Güveni ve Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü." Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.1, pp.17-37, 2022
POLAT, G. And AYDIN, Ş. (2022) . "Medikal Turistlerin Deneyimleme Kalite Algıları ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Güveni ve Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü." Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.1, pp.17-37.
@article{article, author={GÜLDEN POLAT And author={ŞULE AYDIN}, title={Medikal Turistlerin Deneyimleme Kalite Algıları ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Güveni ve Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü}, journal={Turizm Akademik Dergisi}, year=2022, pages={17-37} }