Y. H. Erbaş And H. Karakaş, "Birleştirilmiş sınıflarda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenleri ile yapılan görüşmeetkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının öz-yeterlik algılarına etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.481-496, 2021
Erbaş, Y. H. And Karakaş, H. 2021. Birleştirilmiş sınıflarda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenleri ile yapılan görüşmeetkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının öz-yeterlik algılarına etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2 , 481-496.
Erbaş, Y. H., & Karakaş, H., (2021). Birleştirilmiş sınıflarda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenleri ile yapılan görüşmeetkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının öz-yeterlik algılarına etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 481-496.
Erbaş, Yahya, And HAMDİ KARAKAŞ. "Birleştirilmiş sınıflarda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenleri ile yapılan görüşmeetkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının öz-yeterlik algılarına etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 481-496, 2021
Erbaş, Yahya H. And Karakaş, HAMDİ. "Birleştirilmiş sınıflarda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenleri ile yapılan görüşmeetkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının öz-yeterlik algılarına etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.481-496, 2021
Erbaş, Y. H. And Karakaş, H. (2021) . "Birleştirilmiş sınıflarda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenleri ile yapılan görüşmeetkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının öz-yeterlik algılarına etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.481-496.
@article{article, author={Yahya Han Erbaş And author={HAMDİ KARAKAŞ}, title={Birleştirilmiş sınıflarda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenleri ile yapılan görüşmeetkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının öz-yeterlik algılarına etkisi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={481-496} }