D. F. BİÇER, "Hastaların Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Algı Düzeylerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, pp.829-851, 2020
BİÇER, D. F. 2020. Hastaların Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Algı Düzeylerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3 , 829-851.
BİÇER, D. F., (2020). Hastaların Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Algı Düzeylerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, 829-851.
BİÇER, DERYA. "Hastaların Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Algı Düzeylerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, 829-851, 2020
BİÇER, DERYA F. . "Hastaların Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Algı Düzeylerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, pp.829-851, 2020
BİÇER, D. F. (2020) . "Hastaların Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Algı Düzeylerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, pp.829-851.
@article{article, author={DERYA FATMA BİÇER}, title={Hastaların Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Algı Düzeylerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={829-851} }