M. F. TUNA And S. ÇAM, "Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi," 3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences , Sivas, Turkey, 2019
TUNA, M. F. And ÇAM, S. 2019. Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi. 3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences , (Sivas, Turkey).
TUNA, M. F., & ÇAM, S., (2019). Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi . 3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Turkey
TUNA, MURAT, And SELİM ÇAM. "Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi," 3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Turkey, 2019
TUNA, MURAT F. And ÇAM, SELİM. "Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi." 3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences , Sivas, Turkey, 2019
TUNA, M. F. And ÇAM, S. (2019) . "Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi." 3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences , Sivas, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT FATİH TUNA And author={SELİM ÇAM}, title={Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi}, congress name={3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences}, city={Sivas}, country={Turkey}, year={2019}}