M. AKÇADAĞ, "ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SİVAS İLİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI," Sivas Cunhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.201-211, 2019
AKÇADAĞ, M. 2019. ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SİVAS İLİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI. Sivas Cunhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2 , 201-211.
AKÇADAĞ, M., (2019). ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SİVAS İLİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI. Sivas Cunhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, 201-211.
AKÇADAĞ, MUALLA. "ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SİVAS İLİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI," Sivas Cunhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, 201-211, 2019
AKÇADAĞ, MUALLA. "ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SİVAS İLİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI." Sivas Cunhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.201-211, 2019
AKÇADAĞ, M. (2019) . "ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SİVAS İLİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI." Sivas Cunhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.201-211.
@article{article, author={MUALLA AKÇADAĞ}, title={ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SİVAS İLİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI}, journal={Sivas Cunhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={201-211} }