S. Y. Yıldız, "The effect of influencer marketing on the purchase preferences of social media users," Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.4, no.3, pp.559-610, 2021
Yıldız, S. Y. 2021. The effect of influencer marketing on the purchase preferences of social media users. Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.4, no.3 , 559-610.
Yıldız, S. Y., (2021). The effect of influencer marketing on the purchase preferences of social media users. Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.4, no.3, 559-610.
Yıldız, SELÇUK. "The effect of influencer marketing on the purchase preferences of social media users," Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.4, no.3, 559-610, 2021
Yıldız, SELÇUK Y. . "The effect of influencer marketing on the purchase preferences of social media users." Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.4, no.3, pp.559-610, 2021
Yıldız, S. Y. (2021) . "The effect of influencer marketing on the purchase preferences of social media users." Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.4, no.3, pp.559-610.
@article{article, author={SELÇUK YASİN YILDIZ}, title={The effect of influencer marketing on the purchase preferences of social media users}, journal={Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi}, year=2021, pages={559-610} }