Ö. AKBULUT DURSUN And Y. RENDE, "Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Tercih Etme ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisi: Sivas İli Örneği," Smart Journal , vol.8, no.64, pp.1809-1818, 2022
AKBULUT DURSUN, Ö. And RENDE, Y. 2022. Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Tercih Etme ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisi: Sivas İli Örneği. Smart Journal , vol.8, no.64 , 1809-1818.
AKBULUT DURSUN, Ö., & RENDE, Y., (2022). Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Tercih Etme ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisi: Sivas İli Örneği. Smart Journal , vol.8, no.64, 1809-1818.
AKBULUT DURSUN, ÖZLEM, And YELİZ RENDE. "Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Tercih Etme ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisi: Sivas İli Örneği," Smart Journal , vol.8, no.64, 1809-1818, 2022
AKBULUT DURSUN, ÖZLEM A. And RENDE, YELİZ. "Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Tercih Etme ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisi: Sivas İli Örneği." Smart Journal , vol.8, no.64, pp.1809-1818, 2022
AKBULUT DURSUN, Ö. And RENDE, Y. (2022) . "Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Tercih Etme ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisi: Sivas İli Örneği." Smart Journal , vol.8, no.64, pp.1809-1818.
@article{article, author={ÖZLEM AKBULUT DURSUN And author={YELİZ RENDE}, title={Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Tercih Etme ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisi: Sivas İli Örneği}, journal={Smart Journal}, year=2022, pages={1809-1818} }