Ö. KARADENİZ, "Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.31, pp.946-974, 2022
KARADENİZ, Ö. 2022. Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.31 , 946-974.
KARADENİZ, Ö., (2022). Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.31, 946-974.
KARADENİZ, ÖZAL. "Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.31, 946-974, 2022
KARADENİZ, ÖZAL. "Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.31, pp.946-974, 2022
KARADENİZ, Ö. (2022) . "Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.31, pp.946-974.
@article{article, author={ÖZAL KARADENİZ}, title={Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği}, journal={RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={946-974} }