U. UĞUR And S. UĞUR, "Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi," Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, pp.1-13, 2019
UĞUR, U. And UĞUR, S. 2019. Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi. Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3 , 1-13.
UĞUR, U., & UĞUR, S., (2019). Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi. Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, 1-13.
UĞUR, UĞUR, And SEVTAP SARIOĞLU UĞUR. "Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi," Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, 1-13, 2019
UĞUR, UĞUR And UĞUR, SEVTAP S. . "Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi." Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, pp.1-13, 2019
UĞUR, U. And UĞUR, S. (2019) . "Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi." Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, pp.1-13.
@article{article, author={UĞUR UĞUR And author={SEVTAP SARIOĞLU UĞUR}, title={Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2019, pages={1-13} }