H. TEL And S. SABANCIOĞULLARI, "Hemşirelik birinci sınıf öğrencilerinin laboratuar uygulamasında birbirlerine intramüsküler enjeksiyon uygularken ve klinik uygulamanın ilk gününde anksiyete durumları," Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.7, no.1, pp.28-37, 2004
TEL, H. And SABANCIOĞULLARI, S. 2004. Hemşirelik birinci sınıf öğrencilerinin laboratuar uygulamasında birbirlerine intramüsküler enjeksiyon uygularken ve klinik uygulamanın ilk gününde anksiyete durumları. Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.7, no.1 , 28-37.
TEL, H., & SABANCIOĞULLARI, S., (2004). Hemşirelik birinci sınıf öğrencilerinin laboratuar uygulamasında birbirlerine intramüsküler enjeksiyon uygularken ve klinik uygulamanın ilk gününde anksiyete durumları. Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.7, no.1, 28-37.
TEL, HAVVA, And SELMA SABANCIOĞULLARI. "Hemşirelik birinci sınıf öğrencilerinin laboratuar uygulamasında birbirlerine intramüsküler enjeksiyon uygularken ve klinik uygulamanın ilk gününde anksiyete durumları," Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.7, no.1, 28-37, 2004
TEL, HAVVA And SABANCIOĞULLARI, SELMA. "Hemşirelik birinci sınıf öğrencilerinin laboratuar uygulamasında birbirlerine intramüsküler enjeksiyon uygularken ve klinik uygulamanın ilk gününde anksiyete durumları." Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.7, no.1, pp.28-37, 2004
TEL, H. And SABANCIOĞULLARI, S. (2004) . "Hemşirelik birinci sınıf öğrencilerinin laboratuar uygulamasında birbirlerine intramüsküler enjeksiyon uygularken ve klinik uygulamanın ilk gününde anksiyete durumları." Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.7, no.1, pp.28-37.
@article{article, author={HAVVA TEL And author={SELMA SABANCIOĞULLARI}, title={Hemşirelik birinci sınıf öğrencilerinin laboratuar uygulamasında birbirlerine intramüsküler enjeksiyon uygularken ve klinik uygulamanın ilk gününde anksiyete durumları}, journal={Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi}, year=2004, pages={28-37} }