Ö. KARADENİZ. Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz. Ankara: Nobel Bilimsel Eserler2022, pp.218
KARADENİZ, Ö. 2022. Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz . Nobel Bilimsel Eserler, Ankara.
KARADENİZ, Ö., (2022). Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz . Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.
KARADENİZ, ÖZAL. Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz . Ankara: Nobel Bilimsel Eserler, 2022
KARADENİZ, ÖZAL. Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz . Nobel Bilimsel Eserler, 2022.
KARADENİZ, Ö. (2022) Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz . 1st edn. Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.
@book{book, author={ÖZAL KARADENİZ}, title={Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz}, publisher={Nobel Bilimsel Eserler}, year={2022} }