K. Ülger, "Görsel sanatlar eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi," MILLI EGITIM , vol.41, no.195, pp.23-42, 2012
Ülger, K. 2012. Görsel sanatlar eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi. MILLI EGITIM , vol.41, no.195 , 23-42.
Ülger, K., (2012). Görsel sanatlar eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi. MILLI EGITIM , vol.41, no.195, 23-42.
Ülger, KANİ. "Görsel sanatlar eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi," MILLI EGITIM , vol.41, no.195, 23-42, 2012
Ülger, KANİ. "Görsel sanatlar eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi." MILLI EGITIM , vol.41, no.195, pp.23-42, 2012
Ülger, K. (2012) . "Görsel sanatlar eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi." MILLI EGITIM , vol.41, no.195, pp.23-42.
@article{article, author={KANİ ÜLGER}, title={Görsel sanatlar eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi}, journal={MILLI EGITIM}, year=2012, pages={23-42} }