Ş. KARACA, "İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri," Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.16, no.1, pp.37-51, 2012
KARACA, Ş. 2012. İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri. Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.16, no.1 , 37-51.
KARACA, Ş., (2012). İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri. Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.16, no.1, 37-51.
KARACA, ŞÜKRAN. "İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri," Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.16, no.1, 37-51, 2012
KARACA, ŞÜKRAN. "İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri." Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.16, no.1, pp.37-51, 2012
KARACA, Ş. (2012) . "İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri." Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.16, no.1, pp.37-51.
@article{article, author={ŞÜKRAN KARACA}, title={İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri}, journal={Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2012, pages={37-51} }