D. F. BİÇER, "Marka İmajı İle Algılanan Kalite, Memnuniyet Ve Bağlılık İlişkisinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Bir Hizmet İşletmesi Örneği," Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.2, pp.158-178, 2020
BİÇER, D. F. 2020. Marka İmajı İle Algılanan Kalite, Memnuniyet Ve Bağlılık İlişkisinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Bir Hizmet İşletmesi Örneği. Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.2 , 158-178.
BİÇER, D. F., (2020). Marka İmajı İle Algılanan Kalite, Memnuniyet Ve Bağlılık İlişkisinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Bir Hizmet İşletmesi Örneği. Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.2, 158-178.
BİÇER, DERYA. "Marka İmajı İle Algılanan Kalite, Memnuniyet Ve Bağlılık İlişkisinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Bir Hizmet İşletmesi Örneği," Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.2, 158-178, 2020
BİÇER, DERYA F. . "Marka İmajı İle Algılanan Kalite, Memnuniyet Ve Bağlılık İlişkisinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Bir Hizmet İşletmesi Örneği." Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.2, pp.158-178, 2020
BİÇER, D. F. (2020) . "Marka İmajı İle Algılanan Kalite, Memnuniyet Ve Bağlılık İlişkisinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Bir Hizmet İşletmesi Örneği." Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.2, pp.158-178.
@article{article, author={DERYA FATMA BİÇER}, title={Marka İmajı İle Algılanan Kalite, Memnuniyet Ve Bağlılık İlişkisinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Bir Hizmet İşletmesi Örneği}, journal={Turkish Journal of Marketing}, year=2020, pages={158-178} }