E. KIZILTAŞ Et Al. , "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Hazırladıkları Etkinlik Planlarında Sosyal ve Duygusal Gelişim Alanına Yer Verme Düzeyi," Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.247-257, 2018
KIZILTAŞ, E. Et Al. 2018. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Hazırladıkları Etkinlik Planlarında Sosyal ve Duygusal Gelişim Alanına Yer Verme Düzeyi. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.8, no.1 , 247-257.
KIZILTAŞ, E., ERTÖR, E., & KARADEMİR, A., (2018). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Hazırladıkları Etkinlik Planlarında Sosyal ve Duygusal Gelişim Alanına Yer Verme Düzeyi. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, 247-257.
KIZILTAŞ, EMİNE, EREN ERTÖR, And ABDULHAMİT KARADEMİR. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Hazırladıkları Etkinlik Planlarında Sosyal ve Duygusal Gelişim Alanına Yer Verme Düzeyi," Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, 247-257, 2018
KIZILTAŞ, EMİNE Et Al. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Hazırladıkları Etkinlik Planlarında Sosyal ve Duygusal Gelişim Alanına Yer Verme Düzeyi." Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.247-257, 2018
KIZILTAŞ, E. ERTÖR, E. And KARADEMİR, A. (2018) . "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Hazırladıkları Etkinlik Planlarında Sosyal ve Duygusal Gelişim Alanına Yer Verme Düzeyi." Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.247-257.
@article{article, author={EMİNE KIZILTAŞ Et Al. }, title={Okul Öncesi Öğretmenlerinin Hazırladıkları Etkinlik Planlarında Sosyal ve Duygusal Gelişim Alanına Yer Verme Düzeyi}, journal={Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={247-257} }