U. UĞUR, "MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ," 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Antalya, Turkey, pp.1106-1114, 2016
UĞUR, U. 2016. MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ. 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (Antalya, Turkey), 1106-1114.
UĞUR, U., (2016). MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ . 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (pp.1106-1114). Antalya, Turkey
UĞUR, UĞUR. "MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ," 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Turkey, 2016
UĞUR, UĞUR. "MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ." 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Antalya, Turkey, pp.1106-1114, 2016
UĞUR, U. (2016) . "MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ." 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Antalya, Turkey, pp.1106-1114.
@conferencepaper{conferencepaper, author={UĞUR UĞUR}, title={MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ}, congress name={1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1106-1114} }