M. F. Tuna And S. Çam, "Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?," Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.7, no.1, pp.70-85, 2024
Tuna, M. F. And Çam, S. 2024. Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.7, no.1 , 70-85.
Tuna, M. F., & Çam, S., (2024). Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.7, no.1, 70-85.
Tuna, MURAT, And SELİM ÇAM. "Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?," Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.7, no.1, 70-85, 2024
Tuna, MURAT F. And Çam, SELİM. "Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?." Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.7, no.1, pp.70-85, 2024
Tuna, M. F. And Çam, S. (2024) . "Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?." Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.7, no.1, pp.70-85.
@article{article, author={MURAT FATİH TUNA And author={SELİM ÇAM}, title={Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?}, journal={Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar}, year=2024, pages={70-85} }