G. EYCEYURT TÜRK And Ü. N. TÜZÜN, "SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİNÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ," The Journal of Kesit Academy , vol.3, no.12, pp.623-635, 2017
EYCEYURT TÜRK, G. And TÜZÜN, Ü. N. 2017. SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİNÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ. The Journal of Kesit Academy , vol.3, no.12 , 623-635.
EYCEYURT TÜRK, G., & TÜZÜN, Ü. N., (2017). SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİNÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ. The Journal of Kesit Academy , vol.3, no.12, 623-635.
EYCEYURT TÜRK, GÜLSEDA, And ÜMMÜYE NUR TÜZÜN. "SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİNÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ," The Journal of Kesit Academy , vol.3, no.12, 623-635, 2017
EYCEYURT TÜRK, GÜLSEDA E. And TÜZÜN, ÜMMÜYE N. . "SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİNÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ." The Journal of Kesit Academy , vol.3, no.12, pp.623-635, 2017
EYCEYURT TÜRK, G. And TÜZÜN, Ü. N. (2017) . "SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİNÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ." The Journal of Kesit Academy , vol.3, no.12, pp.623-635.
@article{article, author={GÜLSEDA EYCEYURT TÜRK And author={ÜMMÜYE NUR TÜZÜN}, title={SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİNÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ}, journal={The Journal of Kesit Academy}, year=2017, pages={623-635} }