N. Acar, "SOSYAL MEDYA KULLANIM MOTİVASYONLARINDA PARADİGMA DEĞİŞİMİ," In Sanat ve İletişim Araştırmaları , Ankara: Iksad Publications, 2020, pp.63-92.
Acar, N. SOSYAL MEDYA KULLANIM MOTİVASYONLARINDA PARADİGMA DEĞİŞİMİ. 2020. In Sanat ve İletişim Araştırmaları , Iksad Publications, Ankara, 63-92.
Acar, N., (2020). SOSYAL MEDYA KULLANIM MOTİVASYONLARINDA PARADİGMA DEĞİŞİMİ. Sanat ve İletişim Araştırmaları (pp.63-92), Ankara: Iksad Publications.
Acar, NİHAL. "SOSYAL MEDYA KULLANIM MOTİVASYONLARINDA PARADİGMA DEĞİŞİMİ." In Sanat ve İletişim Araştırmaları , 63-92. Ankara: Iksad Publications, 2020
Acar, NİHAL. "SOSYAL MEDYA KULLANIM MOTİVASYONLARINDA PARADİGMA DEĞİŞİMİ." Sanat ve İletişim Araştırmaları , Iksad Publications, 2020, pp.63-92.
Acar, N. (2020) "SOSYAL MEDYA KULLANIM MOTİVASYONLARINDA PARADİGMA DEĞİŞİMİ", Sanat ve İletişim Araştırmaları . Ankara: Iksad Publications.
@bookchapter{bookchapter, author ={NİHAL ACAR}, chaptertitle={SOSYAL MEDYA KULLANIM MOTİVASYONLARINDA PARADİGMA DEĞİŞİMİ}, booktitle={ Sanat ve İletişim Araştırmaları}, publisher={Iksad Publications}, city={Ankara},year={2020} }