Ş. KARACA And M. GÜLMEZ, "Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme," İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.1, no.1, pp.65-76, 2010
KARACA, Ş. And GÜLMEZ, M. 2010. Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme. İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.1, no.1 , 65-76.
KARACA, Ş., & GÜLMEZ, M., (2010). Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme. İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.1, no.1, 65-76.
KARACA, ŞÜKRAN, And MUSTAFA GÜLMEZ. "Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme," İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.1, no.1, 65-76, 2010
KARACA, ŞÜKRAN And GÜLMEZ, MUSTAFA. "Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme." İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.1, no.1, pp.65-76, 2010
KARACA, Ş. And GÜLMEZ, M. (2010) . "Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme." İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.1, no.1, pp.65-76.
@article{article, author={ŞÜKRAN KARACA And author={MUSTAFA GÜLMEZ}, title={Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme}, journal={İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi}, year=2010, pages={65-76} }