H. ERTURHAN IŞKIN, "KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ÜZERİNE ETKİSİ: OTEL İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (THE EFFECT OF INSTITUTIONALIZATION LEVEL ON COMPETITIVE ADVANTAGE: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES)," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.2, pp.843-852, 2022
ERTURHAN IŞKIN, H. 2022. KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ÜZERİNE ETKİSİ: OTEL İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (THE EFFECT OF INSTITUTIONALIZATION LEVEL ON COMPETITIVE ADVANTAGE: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES). Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.2 , 843-852.
ERTURHAN IŞKIN, H., (2022). KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ÜZERİNE ETKİSİ: OTEL İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (THE EFFECT OF INSTITUTIONALIZATION LEVEL ON COMPETITIVE ADVANTAGE: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES). Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.2, 843-852.
ERTURHAN IŞKIN, HİLAL. "KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ÜZERİNE ETKİSİ: OTEL İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (THE EFFECT OF INSTITUTIONALIZATION LEVEL ON COMPETITIVE ADVANTAGE: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES)," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.2, 843-852, 2022
ERTURHAN IŞKIN, HİLAL E. . "KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ÜZERİNE ETKİSİ: OTEL İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (THE EFFECT OF INSTITUTIONALIZATION LEVEL ON COMPETITIVE ADVANTAGE: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES)." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.2, pp.843-852, 2022
ERTURHAN IŞKIN, H. (2022) . "KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ÜZERİNE ETKİSİ: OTEL İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (THE EFFECT OF INSTITUTIONALIZATION LEVEL ON COMPETITIVE ADVANTAGE: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES)." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.2, pp.843-852.
@article{article, author={HİLAL ERTURHAN IŞKIN}, title={KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ÜZERİNE ETKİSİ: OTEL İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (THE EFFECT OF INSTITUTIONALIZATION LEVEL ON COMPETITIVE ADVANTAGE: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES)}, journal={Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)}, year=2022, pages={843-852} }