Ş. Kazanç And Ş. KARAGÖZOĞLU, "Experiences and thoughts of nurses working in the covid-19 clinic: A qualitative study Covid-19 Kliniğinde Çalışan Hemşirelerin Deneyim ve Düşünceleri: Nitel Bir Çalışma," E-Journal of Dokuz Eylul University Nursing Faculty , vol.16, no.2, pp.156-172, 2023
Kazanç, Ş. And KARAGÖZOĞLU, Ş. 2023. Experiences and thoughts of nurses working in the covid-19 clinic: A qualitative study Covid-19 Kliniğinde Çalışan Hemşirelerin Deneyim ve Düşünceleri: Nitel Bir Çalışma. E-Journal of Dokuz Eylul University Nursing Faculty , vol.16, no.2 , 156-172.
Kazanç, Ş., & KARAGÖZOĞLU, Ş., (2023). Experiences and thoughts of nurses working in the covid-19 clinic: A qualitative study Covid-19 Kliniğinde Çalışan Hemşirelerin Deneyim ve Düşünceleri: Nitel Bir Çalışma. E-Journal of Dokuz Eylul University Nursing Faculty , vol.16, no.2, 156-172.
Kazanç, Şeyda, And ŞERİFE KARAGÖZOĞLU. "Experiences and thoughts of nurses working in the covid-19 clinic: A qualitative study Covid-19 Kliniğinde Çalışan Hemşirelerin Deneyim ve Düşünceleri: Nitel Bir Çalışma," E-Journal of Dokuz Eylul University Nursing Faculty , vol.16, no.2, 156-172, 2023
Kazanç, Şeyda And KARAGÖZOĞLU, ŞERİFE. "Experiences and thoughts of nurses working in the covid-19 clinic: A qualitative study Covid-19 Kliniğinde Çalışan Hemşirelerin Deneyim ve Düşünceleri: Nitel Bir Çalışma." E-Journal of Dokuz Eylul University Nursing Faculty , vol.16, no.2, pp.156-172, 2023
Kazanç, Ş. And KARAGÖZOĞLU, Ş. (2023) . "Experiences and thoughts of nurses working in the covid-19 clinic: A qualitative study Covid-19 Kliniğinde Çalışan Hemşirelerin Deneyim ve Düşünceleri: Nitel Bir Çalışma." E-Journal of Dokuz Eylul University Nursing Faculty , vol.16, no.2, pp.156-172.
@article{article, author={Şeyda Kazanç And author={ŞERİFE KARAGÖZOĞLU}, title={Experiences and thoughts of nurses working in the covid-19 clinic: A qualitative study Covid-19 Kliniğinde Çalışan Hemşirelerin Deneyim ve Düşünceleri: Nitel Bir Çalışma}, journal={E-Journal of Dokuz Eylul University Nursing Faculty}, year=2023, pages={156-172} }