F. KARAKUŞ, "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının ÖğretimselAçıklamalara İlişkin Tercihleri: Sıfıra Bölme Konusu," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.8, no.3, pp.352-377, 2017
KARAKUŞ, F. 2017. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının ÖğretimselAçıklamalara İlişkin Tercihleri: Sıfıra Bölme Konusu. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.8, no.3 , 352-377.
KARAKUŞ, F., (2017). İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının ÖğretimselAçıklamalara İlişkin Tercihleri: Sıfıra Bölme Konusu. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.8, no.3, 352-377.
KARAKUŞ, FATİH. "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının ÖğretimselAçıklamalara İlişkin Tercihleri: Sıfıra Bölme Konusu," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.8, no.3, 352-377, 2017
KARAKUŞ, FATİH. "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının ÖğretimselAçıklamalara İlişkin Tercihleri: Sıfıra Bölme Konusu." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.8, no.3, pp.352-377, 2017
KARAKUŞ, F. (2017) . "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının ÖğretimselAçıklamalara İlişkin Tercihleri: Sıfıra Bölme Konusu." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.8, no.3, pp.352-377.
@article{article, author={FATİH KARAKUŞ}, title={İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının ÖğretimselAçıklamalara İlişkin Tercihleri: Sıfıra Bölme Konusu}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education}, year=2017, pages={352-377} }