H. Karakaş And R. Sarıkaya, "Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.38, pp.346-373, 2020
Karakaş, H. And Sarıkaya, R. 2020. Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.38 , 346-373.
Karakaş, H., & Sarıkaya, R., (2020). Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.38, 346-373.
Karakaş, HAMDİ, And Rabia Sarıkaya. "Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.38, 346-373, 2020
Karakaş, HAMDİ And Sarıkaya, Rabia. "Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.38, pp.346-373, 2020
Karakaş, H. And Sarıkaya, R. (2020) . "Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.38, pp.346-373.
@article{article, author={HAMDİ KARAKAŞ And author={Rabia Sarıkaya}, title={Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi}, journal={Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={346-373} }