N. ACAR, "YENİ MEDYA ARAŞTIRMALARINDA SOSYAL AĞ ANALİZİ: "KAVRAMLAR, ÖLÇÜTLER, YAKLAŞIMLAR"," İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.167-179, 2024
ACAR, N. 2024. YENİ MEDYA ARAŞTIRMALARINDA SOSYAL AĞ ANALİZİ: "KAVRAMLAR, ÖLÇÜTLER, YAKLAŞIMLAR". İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 167-179.
ACAR, N., (2024). YENİ MEDYA ARAŞTIRMALARINDA SOSYAL AĞ ANALİZİ: "KAVRAMLAR, ÖLÇÜTLER, YAKLAŞIMLAR". İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 167-179.
ACAR, NİHAL. "YENİ MEDYA ARAŞTIRMALARINDA SOSYAL AĞ ANALİZİ: "KAVRAMLAR, ÖLÇÜTLER, YAKLAŞIMLAR"," İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 167-179, 2024
ACAR, NİHAL. "YENİ MEDYA ARAŞTIRMALARINDA SOSYAL AĞ ANALİZİ: "KAVRAMLAR, ÖLÇÜTLER, YAKLAŞIMLAR"." İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.167-179, 2024
ACAR, N. (2024) . "YENİ MEDYA ARAŞTIRMALARINDA SOSYAL AĞ ANALİZİ: "KAVRAMLAR, ÖLÇÜTLER, YAKLAŞIMLAR"." İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.167-179.
@article{article, author={NİHAL ACAR}, title={YENİ MEDYA ARAŞTIRMALARINDA SOSYAL AĞ ANALİZİ: "KAVRAMLAR, ÖLÇÜTLER, YAKLAŞIMLAR"}, journal={İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={167-179} }