H. AYDIN And D. F. BİÇER, "ÜLKE İMAJININ YABANCI MENŞELİ ÜRÜN İNANCI VE SATIN ALMA İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE FARKLI ÜLKE İMAJ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI," Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.3, pp.149-169, 2017
AYDIN, H. And BİÇER, D. F. 2017. ÜLKE İMAJININ YABANCI MENŞELİ ÜRÜN İNANCI VE SATIN ALMA İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE FARKLI ÜLKE İMAJ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.3 , 149-169.
AYDIN, H., & BİÇER, D. F., (2017). ÜLKE İMAJININ YABANCI MENŞELİ ÜRÜN İNANCI VE SATIN ALMA İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE FARKLI ÜLKE İMAJ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.3, 149-169.
AYDIN, HATİCE, And DERYA FATMA BİÇER. "ÜLKE İMAJININ YABANCI MENŞELİ ÜRÜN İNANCI VE SATIN ALMA İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE FARKLI ÜLKE İMAJ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI," Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.3, 149-169, 2017
AYDIN, HATİCE And BİÇER, DERYA F. . "ÜLKE İMAJININ YABANCI MENŞELİ ÜRÜN İNANCI VE SATIN ALMA İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE FARKLI ÜLKE İMAJ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI." Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.3, pp.149-169, 2017
AYDIN, H. And BİÇER, D. F. (2017) . "ÜLKE İMAJININ YABANCI MENŞELİ ÜRÜN İNANCI VE SATIN ALMA İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE FARKLI ÜLKE İMAJ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI." Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.3, pp.149-169.
@article{article, author={HATİCE AYDIN And author={DERYA FATMA BİÇER}, title={ÜLKE İMAJININ YABANCI MENŞELİ ÜRÜN İNANCI VE SATIN ALMA İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE FARKLI ÜLKE İMAJ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI}, journal={Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={149-169} }