M. F. Tuna Et Al. , "Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks ," e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.22, no.2, pp.50-81, 2021
Tuna, M. F. Et Al. 2021. Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks . e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.22, no.2 , 50-81.
Tuna, M. F., Akdoğan, M. Ş., & Kaynar, O., (2021). Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks . e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.22, no.2, 50-81.
Tuna, MURAT, Mehmet Şükrü Akdoğan, And OĞUZ KAYNAR. "Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks ," e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.22, no.2, 50-81, 2021
Tuna, MURAT F. Et Al. "Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks ." e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.22, no.2, pp.50-81, 2021
Tuna, M. F. Akdoğan, M. Ş. And Kaynar, O. (2021) . "Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks ." e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.22, no.2, pp.50-81.
@article{article, author={MURAT FATİH TUNA Et Al. }, title={Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks }, journal={e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)}, year=2021, pages={50-81} }