M. GÜLMEZ, "“İnternet Yoluyla Uluslararası Pazarlamada Karşılaşılan Temel Problemler ve Çözüm Önerileri," SÜ İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.3, pp.337-367, 2002
GÜLMEZ, M. 2002. “İnternet Yoluyla Uluslararası Pazarlamada Karşılaşılan Temel Problemler ve Çözüm Önerileri. SÜ İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.3 , 337-367.
GÜLMEZ, M., (2002). “İnternet Yoluyla Uluslararası Pazarlamada Karşılaşılan Temel Problemler ve Çözüm Önerileri. SÜ İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.3, 337-367.
GÜLMEZ, MUSTAFA. "“İnternet Yoluyla Uluslararası Pazarlamada Karşılaşılan Temel Problemler ve Çözüm Önerileri," SÜ İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.3, 337-367, 2002
GÜLMEZ, MUSTAFA. "“İnternet Yoluyla Uluslararası Pazarlamada Karşılaşılan Temel Problemler ve Çözüm Önerileri." SÜ İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.3, pp.337-367, 2002
GÜLMEZ, M. (2002) . "“İnternet Yoluyla Uluslararası Pazarlamada Karşılaşılan Temel Problemler ve Çözüm Önerileri." SÜ İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.3, pp.337-367.
@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ}, title={“İnternet Yoluyla Uluslararası Pazarlamada Karşılaşılan Temel Problemler ve Çözüm Önerileri}, journal={SÜ İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi}, year=2002, pages={337-367} }