R. ÇINAR And E. SAĞLIK, "Perakende Gıda Ürünlerinde Etiketin Önemi Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve Bir Alan Araştırması," Pazarlama Dünyası , vol.20, no.4, pp.32-41, 2006
ÇINAR, R. And SAĞLIK, E. 2006. Perakende Gıda Ürünlerinde Etiketin Önemi Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve Bir Alan Araştırması. Pazarlama Dünyası , vol.20, no.4 , 32-41.
ÇINAR, R., & SAĞLIK, E., (2006). Perakende Gıda Ürünlerinde Etiketin Önemi Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve Bir Alan Araştırması. Pazarlama Dünyası , vol.20, no.4, 32-41.
ÇINAR, RECAİ, And ERKAN SAĞLIK. "Perakende Gıda Ürünlerinde Etiketin Önemi Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve Bir Alan Araştırması," Pazarlama Dünyası , vol.20, no.4, 32-41, 2006
ÇINAR, RECAİ And SAĞLIK, ERKAN. "Perakende Gıda Ürünlerinde Etiketin Önemi Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve Bir Alan Araştırması." Pazarlama Dünyası , vol.20, no.4, pp.32-41, 2006
ÇINAR, R. And SAĞLIK, E. (2006) . "Perakende Gıda Ürünlerinde Etiketin Önemi Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve Bir Alan Araştırması." Pazarlama Dünyası , vol.20, no.4, pp.32-41.
@article{article, author={RECAİ ÇINAR And author={ERKAN SAĞLIK}, title={Perakende Gıda Ürünlerinde Etiketin Önemi Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve Bir Alan Araştırması}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2006, pages={32-41} }