M. GÜLMEZ And G. ÖZALTIN TÜRKER, "Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.12, no.1, pp.64-81, 2015
GÜLMEZ, M. And ÖZALTIN TÜRKER, G. 2015. Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.12, no.1 , 64-81.
GÜLMEZ, M., & ÖZALTIN TÜRKER, G., (2015). Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.12, no.1, 64-81.
GÜLMEZ, MUSTAFA, And GÜLAY ÖZALTIN TÜRKER. "Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.12, no.1, 64-81, 2015
GÜLMEZ, MUSTAFA And ÖZALTIN TÜRKER, GÜLAY Ö. . "Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.12, no.1, pp.64-81, 2015
GÜLMEZ, M. And ÖZALTIN TÜRKER, G. (2015) . "Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.12, no.1, pp.64-81.
@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ And author={GÜLAY ÖZALTIN TÜRKER}, title={Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2015, pages={64-81} }