S. DOĞAN Et Al. , "Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, pp.121-140, 2015
DOĞAN, S. Et Al. 2015. Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2 , 121-140.
DOĞAN, S., UĞURLU, C. T., İHSAN, T., & YİĞİT, Y., (2015). Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, 121-140.
DOĞAN, SONER Et Al. "Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, 121-140, 2015
DOĞAN, SONER Et Al. "Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, pp.121-140, 2015
DOĞAN, S. Et Al. (2015) . "Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, pp.121-140.
@article{article, author={SONER DOĞAN Et Al. }, title={Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD),}, year=2015, pages={121-140} }