A. H. HANÇER And N. YALÇIN, "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi," K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, pp.549-560, 2007
HANÇER, A. H. And YALÇIN, N. 2007. Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi. K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.2 , 549-560.
HANÇER, A. H., & YALÇIN, N., (2007). Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi. K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, 549-560.
HANÇER, AHMET, And NECATİ YALÇIN. "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi," K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, 549-560, 2007
HANÇER, AHMET H. And YALÇIN, NECATİ. "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi." K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, pp.549-560, 2007
HANÇER, A. H. And YALÇIN, N. (2007) . "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi." K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, pp.549-560.
@article{article, author={AHMET HAKAN HANÇER And author={NECATİ YALÇIN}, title={Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi}, journal={K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2007, pages={549-560} }