E. BOZPOLAT And Y. DURDU, "Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1141-1168, 2019
BOZPOLAT, E. And DURDU, Y. 2019. Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.4 , 1141-1168.
BOZPOLAT, E., & DURDU, Y., (2019). Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.4, 1141-1168.
BOZPOLAT, EBRU, And YUNUS DURDU. "Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.4, 1141-1168, 2019
BOZPOLAT, EBRU And DURDU, YUNUS. "Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1141-1168, 2019
BOZPOLAT, E. And DURDU, Y. (2019) . "Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1141-1168.
@article{article, author={EBRU BOZPOLAT And author={YUNUS DURDU}, title={Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri}, journal={Turkish Studies-Educational Sciences}, year=2019, pages={1141-1168} }