N. GÜMÜŞ And Ş. KARACA, "Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği," In Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı , Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2018, pp.157-173.
GÜMÜŞ, N. And KARACA, Ş. Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği. 2018. In Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı , Akademisyen Kitabevi, Ankara, 157-173.
GÜMÜŞ, N., & KARACA, Ş., (2018). Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği. Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı (pp.157-173), Ankara: Akademisyen Kitabevi.
GÜMÜŞ, NİYAZİ, And ŞÜKRAN KARACA. "Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği." In Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı , 157-173. Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2018
GÜMÜŞ, NİYAZİ And KARACA, ŞÜKRAN. "Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği." Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı , Akademisyen Kitabevi, 2018, pp.157-173.
GÜMÜŞ, N. And KARACA, Ş. (2018) "Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği", Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı . Ankara: Akademisyen Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={NİYAZİ GÜMÜŞ And author ={ŞÜKRAN KARACA}, chaptertitle={Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği}, booktitle={ Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı}, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={Ankara},year={2018} }