M. ÖNDER, "CAMİLERDE SUNULAN HİZMETLERİN REHBERLİK VE İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," JASS , vol.1, no.44, pp.233-248, 2016
ÖNDER, M. 2016. CAMİLERDE SUNULAN HİZMETLERİN REHBERLİK VE İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. JASS , vol.1, no.44 , 233-248.
ÖNDER, M., (2016). CAMİLERDE SUNULAN HİZMETLERİN REHBERLİK VE İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. JASS , vol.1, no.44, 233-248.
ÖNDER, MUSTAFA. "CAMİLERDE SUNULAN HİZMETLERİN REHBERLİK VE İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," JASS , vol.1, no.44, 233-248, 2016
ÖNDER, MUSTAFA. "CAMİLERDE SUNULAN HİZMETLERİN REHBERLİK VE İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." JASS , vol.1, no.44, pp.233-248, 2016
ÖNDER, M. (2016) . "CAMİLERDE SUNULAN HİZMETLERİN REHBERLİK VE İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." JASS , vol.1, no.44, pp.233-248.
@article{article, author={MUSTAFA ÖNDER}, title={CAMİLERDE SUNULAN HİZMETLERİN REHBERLİK VE İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={JASS}, year=2016, pages={233-248} }