D. F. BİÇER And A. ERCİŞ, "Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, pp.1555-1575, 2020
BİÇER, D. F. And ERCİŞ, A. 2020. Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3 , 1555-1575.
BİÇER, D. F., & ERCİŞ, A., (2020). Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, 1555-1575.
BİÇER, DERYA, And AYSEL ERCİŞ. "Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, 1555-1575, 2020
BİÇER, DERYA F. And ERCİŞ, AYSEL. "Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, pp.1555-1575, 2020
BİÇER, D. F. And ERCİŞ, A. (2020) . "Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, pp.1555-1575.
@article{article, author={DERYA FATMA BİÇER And author={AYSEL ERCİŞ}, title={Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={1555-1575} }