M. KELLECİ Et Al. , "Kendini tanıma ve girişkenlik dersinin hemşirelik öğrencilerinin atılganlık düzeylerine etkisi," Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.46-51, 2011
KELLECİ, M. Et Al. 2011. Kendini tanıma ve girişkenlik dersinin hemşirelik öğrencilerinin atılganlık düzeylerine etkisi. Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2 , 46-51.
KELLECİ, M., AVCI, D., ATA, E. E., & DOĞAN, S., (2011). Kendini tanıma ve girişkenlik dersinin hemşirelik öğrencilerinin atılganlık düzeylerine etkisi. Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 46-51.
KELLECİ, MERAL Et Al. "Kendini tanıma ve girişkenlik dersinin hemşirelik öğrencilerinin atılganlık düzeylerine etkisi," Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 46-51, 2011
KELLECİ, MERAL Et Al. "Kendini tanıma ve girişkenlik dersinin hemşirelik öğrencilerinin atılganlık düzeylerine etkisi." Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.46-51, 2011
KELLECİ, M. Et Al. (2011) . "Kendini tanıma ve girişkenlik dersinin hemşirelik öğrencilerinin atılganlık düzeylerine etkisi." Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.46-51.
@article{article, author={MERAL KELLECİ Et Al. }, title={Kendini tanıma ve girişkenlik dersinin hemşirelik öğrencilerinin atılganlık düzeylerine etkisi}, journal={Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi}, year=2011, pages={46-51} }